Friday, July 8, 2011

Back to prostia si hotia made in Romania

Daca exista o taxa despre care s-a discutat pana la refuz, ea este taxa de poluare/inmatriculare sau cum se mai numeste saptamana asta.
Aflu dintr-un ziar mai oranj de felul lui si de pe la tv ca: "Curtea de Justiţie a UE respinge taxa pe poluare din România".

Oricum fac cacanarii de portocalii in colaborare cu jegurile alea care cica reprezinta maghiarii (culmea eu nu cunosc vreun maghiar care sa se simta reprezentat de udmr) ceva ca sa nu permita romanului acest dezmat.
Porcaleala aceasta a fost inceputa Tariceanu, alt destept care isi proteja importurile. Nu a sesizat nimeni un conflict de interese. A fost continuata de Sulfina si inca unul cu nume mai complex si acum a ajuns la jegosul de Borbely.

Apropo Borbely fiind la mediu cum de nu il intereseaza mafia lemnului de la el din zona, sau padurile nu conteaza. Altceva in afara de taxa aceasta nu prea vad sa il intereseze pe jegos.
Eu nu inteleg de ce au atata ura acesti cretini care ne conduc impotriva celor care isi iau SH-uri.
Parca au un ton atunci cand vorbesc despre aceasta taxa, cam asa "haha vezi tu nenorocitule ca nu ai sa te bucuri de o vechitura, nu iti dau eu dreptu asta, esti doar o drojdie a societatii si faci cum zic eu"
Adica ii pui la om pe cap tot felu de porcarii zi de zi, mancare scumpa, utilitati scumpe, bah daca omu vrea si el un rahat de masina de afara, lasa-l dracu sa isi cumpere si sa circule cu ea.
Ceea ce vreau sa zic este ca omul ar trebui lasat sa mai si "respire".

Se caca pe ei de atatia ani cu taxa asta si pana la urma tot cum zice CJ a UE va fi si banii returnati care s-au furat deja ca in mediu nu au fost bagati tot din buzunarul nostru vor fi luati. Eu sper ca UE sa ii oblige sa le returneze omenilor banii cu dobanda, asa de-al naibii chiar daca tot eu voi plati taxe mai mari.

Voi reveni pe aceasta tema.

No comments:

Post a Comment