Friday, July 8, 2011

The Motown Sound- Primul post despre muzica buna (zic eu)

Pentru cine nu stie ce este The Motown Sound il rog sa citeasca articolul din link, chiar merita, asta asa ca sa nu ne facem de rahat prin vreun loc unde se discuta despre muzica veche.
Dupa a mea parere umila cred ca orice om caruia ii place muzica de mai multe genuri, trebuie sa stie despre Motown.
Ma repet, nu sunt si nici nu ma consider un om destept cu o cultura generala remarcabila si daca am parut arogant rog a-mi fi iertat pacatul.
Prin aceste posturi doar doresc sa atrag atentia (prietenilor si celor care citesc) ca mai exista si alta muzica in afara de cea blamata de catre subsemnatul in postul anterior.
Sa incepem cu o piesa perfect pt o plimbare linistita de la The Temptations :
Am uitat sa specific ca aceste posturi sunt adresate oamenilor deschisi la minte nu celor care o stiu doar pe a lor, una si buna.
Next, tot de la Motown:




Ne intoarcem in '62 dar parasim labelul Motown pt Wand si ai lor Beatlesi, stiu ca multora nu le place aceasta trupa, nici eu nu sunt fan dar melodia ce urmeaza este extraordinara si din pacate la radio nu se aude desi te pune in miscare cum s-ar zice.
La mine in casti ruleaza la maximum de fiecare data cand o ascult.
Am bagat scena din Ferris Bueller's day off (recomand filmul):

Cam atat deocamdata, revin maine cu altele.

No comments:

Post a Comment