Thursday, July 7, 2011

Cocalareala si lipsa de imaginatie transmisa pe unde radio

Bun stiu ca s-a mai discutat de lim la n despre acest subiect dar nu i-am dat importanta pana ieri cand mi-am facut singur curat in masina de dimineata si am lasat din greseala discurile magice acasa (o ard old school, n-am slot usb sau card).

Zic nici o problema, dau pe FM si apas un buton la nimereala intra kiss (sau piss ?) efem. Acolo am simtit pe propria ureche gunoiul. Cam ce am retinut, melodia 1: "n-o sa fi singur" (pe inglish) repetat pana la enervare de la nu stiu ce digei care probabil nu a petrecut mai mult de 3 ore in studio. Oricum presimt ca va fi (daca nu este deja) difuzata pana la refuz si pe TV. Era o combinatie de ritmuri pe care danseaza vacile (manele ca sa nu aveti vreo indoiala God sa fereasca) si house.
Dupa care urmeaza melodia 2 (un timp am stins playerul ca m-am enervat) care suna cam asa: "vreau sa fiu langa tine" pe un ritm de cacat al naibi de enervant, ah si era pe inglish desigur. Cred ca cel care a scris versurile probabil ca a comis aceasta opera in pauza de la schimb de mame, cand statea pe buda si baga si o integrama de aia pt incepatori.

Gata ma enervez si schimb postul, dau random pe iEuropa feme. Avand treaba toata ziua in oras (o shaorma, o prajiturica, o......:D) sunt nevoit sa locuiesc si in masina asa ca am mai avut de a face cu iEuropa si in trecut.
Buuuun deci daca urasc ceva mai mult decat melodia dioanei din cacatul ala de titanic repetata de 3-4 ori pe zi, aceasta este melodia cu hey soul sister, bah cum mortii mamii ei de treaba sa dai toata ziua melodia aia cretinoida cantata de un castrat. Sau poate cei de la ieuropa au un contract cu cei de la orange care folosesc aceasta melodie in spoturile lor si difuzeaza insistent rahatul acesta pt a ne face sa ne gandim in subconstient la orange. Vedeti ce efect au aceste gunoaie muzicale, duc la paranoia.

Reusesc sa schimb postul si dau peste proST fm. Acolo am noroc ca rromul la mal si dau peste........cine credeti " I ARE INNA" care canta ceva de genu " soarele-i sus, misca-ti hoitu pitzi" sau ceva asemanator.
Era cam ora 13:00 deja ma gandeam cu jind la cd-urile mele de acasa cu Meatloaf, ACDC, Modern talking, Prodigy, Faithless, ce sa mai zic de genialele duete ale lui Barry White/ Bryan Adams/etc cu Luciano Pavarotti.
 Si nu, nu ma dau vreun cult dar pt cei nascuti inainte de 90 si cu parinti care le-au dat o minima educatie muzicala (adica atunci cand auzi pe unu care urla "That's when I JUMP" nu te gandesti la iustin beaver) cred ca inteleg. Eu sunt din 88 si ma simt cam singur cand vine vb de muzica, ce naiba nu mai asculta nimeni muzica  buna? Stiu ca gusturile nu se discuta dar totusi ce mama supararii?
Acum imi vor zice cunoscutii dupa ce vor da cu ochiu de articol ca is fan 80's sau prostii de acest gen.

Un duet al Spice Girls (sa nu ziceti astia mai fragezi de dupa 90 ca v-am uitat) cu Pavarotti absolut superb:

Deci nu puteti spune ca sunt concentrat pe scoala veche.
Acum sincer comparati asta de mai jos sau cea de mai sus: cu orice tampenie difuzata la pretioasele noastre posturi de radio.

Mi se pare penibil tot rahatul de la radio. Imi propun sa bag cel putin un post cu si despre muzica adevarata o data pe saptamana. Voi incepe probabil cu niste motown oldies.

No comments:

Post a Comment